laupäev, 14. juuni 2008

Rabarock

Sellal, kui normaalsed inimesed naudivad Järvakandis head muusikat (praegusel kellaajal vist Metsatöllu esituses) ja vist ka väikest vihma?, istun mina arvuti taga ja kirjutan blogi. Oleksin veel üleeilse seisuga ka normaalne olnud, kui poleks Rabarocki passi maha müünud. Müümiseks oli kaks põhjust. Esmalt sellepärast, et oleksin sinna üksi läinud, mis pole vastuvõetav. Eks oleksin kedagi tuttavat seal kindlasti näinud nagu eelmine aasta, aga üksi on ikka mannetu minna. Thanks M! Teiseks põhjuseks on muidugi raha. Peale passi oleks pidanud telkimiskoha, sõidu, söögi ja joogi peale raha loovutama, mida hetkel väga napib. Midagi ka positiivset, et nüüd saan selle raha investeerida äsja väljakuulutatud Queen + Paul Rodgers Riia kontsertile.

On tegelikult ka kolmas põhjus, miks passist loobusin. Sel aastal polnud ühtegi sellist bändi, keda elu ja surma eest oleksin näha tahtnud. Nüüd tuleb aga üks AGA. Selleks on The Fall, kes praeguseks kellaajaks vist just oma seti lõpetas. Kuulsin neist praktiliselt esimest korda, kui bände avalikustati. Suure üllatusega avastasin, et mul oli neilt ka üks album "Fall Heads Roll" aastast 2005. Eks olin selle kunagi muretsenud Areeni arvustuse vms peale. Ja panin siis ilma mingite emotsioonideta asja mängima ja tõsiselt üllatusin, kui hästi see rokib. Plaadi lemmiklooks sai kohe "Blindness". Üle 7 minuti pikk lugu, mis kütab väga hästi. Olen kõikide peale kade, kes seda lugu laivis kuulda said. Või ka teisi selle plaadi omi. Blindness laiv on siin all ka videona, kus alguses näeb muide Robert Planti! Soovitan.


Veel tahaksin ühe asja juures peatuda. Miks on viimasel ajal iga teine blogtree postitus pealkirjaga "Depressiivsed Eesti väikelinnad"? Olen lugu kuulnud ainult korra ja meelde ei jäänud, aga nähtavasti on terve Eesti sellest ülivaimustuses või siis vihkavad südamest seda sõnumit. Oleksin tegelikult HU? heameelega Rabarockile uudistama läinud, kuid mulle ei meeldi see, et HU? on läinud nii kommertsiks. Oleks võinud jääda muusikapedede pärusmaaks. Aga anyway pean siis ka HU? - Film albumi hankima, et teada saada, what's all the fuzz about.


Eliiti oleksin veel heameelega vaatama läinud, kuid õnneks sai teda hiljuti plaadiesitlusel näha, et pole just suur kaotus. Välismaa artistidest oli suurem huvi veel Pitchshifteri vastu, kelle lugu Genius sai kuuldud u. 10 aastat tagasi Test Drive 5 mängus. Vaatasin Rabarocki saateid ja olen kõikide bändidega tuttav. Luban, et järgmine aasta lähen. Ehk on siis rohkem bände minu maitsele, raha taskus ja sõbrad käekõrval.


The Fall - Blindness

1 kommentaar:

  1. Ega sa millestki eriti ilma ei jäänud, mina olin seal ainult ühe päeva kuna teine päev hakkas vihma sadama.Ka mul hüppas enamus seltskonda alt ära.Sinna jõudes oligi mian ja veel üks tüüp.Kuigi tuttavaid sai palju näha, oli ikkagi mage see asi.Bändide koha pealt pean nõustuma, midagi head eriti polnudgi see aasta.

    VastaKustuta