esmaspäev, 9. juuni 2008

Jana on Superstaar!


It's official. Võit oli muide üpris napp 52% häältest. Andsin ise ka 1 hääle. Mulle meeldis ka Arno ja eriti tema lauluvalikud. Spaceman nt. kummitab veel hetkel, aga Jana vastu ei saa ikka keegi. Mihkel ja Heidy ütlesid ka, et ta on kahe hooaja vältel olnud parim. Kõige hämmastavam on see, et Jana sai esimesest voorust napilt läbi. Suuresti tänu Mihklile kutsuti ta tagasi.

Teatrivoorus nägin Janat esimest korda, kus ta laulis Queen - We Will Rock You, mis oli veider tuleb tunnistada, aga pärast seda üllatas Jana mind iga saatega järjest rohkem. Uskumatult hea hääl. Annan siinkohal lubaduse, et ostan tema plaadi, kuidas iganes see ka välja ei kuku. Ta ise ütles, et tahab teha rocki!

Toon välja mõned highlightid hooaja vältel. Kahte esimest olen vaadanud paarkümmend korda et jah...





Veel videosid.

9 kommentaari:

  1. Minu lemmikud on esimene ja teine video. Aga üldiselt olen zhüriiga nõus, et see aasta olid finalistid tugevamad kui möödunud aastal (kui mitte arvestada seda piinlikku ühislugu). Eelmise aasta kindel highlight oli see, kui Taavi laulis Burning Down The House'i. See ka Youtube'is olemas, aga hetkel ei viitsi otsida.

    Ja tegelikult mulle meeldis ka Arno väga. Samuti ei saa ma sugugi aru, miks paljud Janat koledaks peavad. Minu arvates jube seks näeb välja.

    VastaKustuta
  2. Parandus. Lemmikud on esimene ja kolmas.

    VastaKustuta
  3. Ütleme nii, kas kellelgi Jana telefoninumbrit on? Ta on väga seks, mida üks täisealine noormees ei tohiks öelda 16-aastase tüdruku kohta (osaliselt ka Mihkli sõnad). Peale suurepärase hääle ja välimuse on ta lavaline liikumine väga kütkestav. Tal tuleb see nii loomulikult. Jana Eesti Nokiaks nagu Rein ütles!
    Kusjuures Jana ja Arno võiksid mõned lood koos linti laulda...

    VastaKustuta
  4. Minu kindel lemmik oli muidu Arno (juba finaalide algusest peale). Jana on ka väga meeldiv. Nemad olid minu jaoks teistest finalistidest ikka selgelt üle. Uskumatu, et ka rahvas arvas nii. Kui maailma mastaabis vaadata, siis mulle tundub, et Jana võib pigem läbi lüüa. Ootan ka huviga albumit. Täpsustuseks veel, et ta tahab teha mitte lihtsalt rocki vaid "hard rocki"!

    VastaKustuta
  5. Just õigus jah, hard rock. My kind!

    Ma eelmist hooaega ei vaadanud ühtegi korda. Birgit esines finaalis ja tal kadus vist hääl ära... kellele seda vaja on. Südamest loodan, et Jana Birgiti teed ei lähe. Et ta saab korralikud lood and such.

    VastaKustuta
  6. Ma küll seda saatesarja väga hoolikalt ei jälginud, aga siiski suutis Arno mind päris mitu korda loovalikutega positiivselt üllatada. Päris usutavalt kõiki välja ei vedanud siiski, aga julguse eest juba plusspunktid.
    Jana jättis üpris külmaks, kui mõned üksikud esitused välja arvata.
    Eelmise aastate artistidest olid mõlemad siiski paremad ja jään Arno plaati ootama.

    VastaKustuta
  7. Tänan videote ülesriputamise eest!
    Mis minu mõte on superstaari valiku kohta on see, et küllap magati maha nii mõnigi staar. Esimestes voorudes on ikka väga raske talent üles leida ja nad lonkisid kurvana minema nagu Janagi esimese vooru alguses.
    Juba ainüksi absoluutselt andetu punkar-Reelika arvelt jäi kindlasti vähemalt üks hea laulja saatest kõrvale.
    Arno mulle paraku peale ei lähe. Ei mõista tema häält, ega muusikat.Aga ei peagi ju.
    On aga hääli, kus kehtib minu jaoks tõde "Armastus esimesest silmapilgust".
    Jana tegi oma tähelennu komeedina.
    Ta on maksimaalne!

    Ometi tahaks lõpuks ka Kristiinat kiita: hea hääl ja eriliselt hea välimus.

    VastaKustuta
  8. Erinevalt Janast hakkas mulle Kristiina kohe esimesest voorust meeldima, kui ta laulis kitarriga Seaside ja edasi mõnedes voorudes hoidsin ka talle pöialt. Siis aga tuli see hetk, kus ta enam ei üllatanud ja sain aru, et tal pole hääl see kõige parem. Aga jah tal oli olemas see x-faktor ja lauluvalikud olid tal alati super.

    Muide superstaari Artur on mu kunagine tuttav. :)

    VastaKustuta
  9. hehe panin nüüd tähele selles teatrivooru videos, et Jana number oli 1111.
    rääkides ettemääratusest^^ Number One.
    http://www.youtube.com/watch?v=Vm_hqvZeZR4

    VastaKustuta