neljapäev, 26. juuni 2008

Once Upon a Time in Mexico

Vaatasin üle mitme aasta taas Once Upon a Time in Mexico (2003). Väga alahinnatud film minu arvates. Paljud arvavad, et Desperado oli ikka parem. Ma ütleks, et võrdsed. Samas pole Desperado kõige värskemalt meeles. El Mariachi on mul nägemata, aga vaatan õige pea ära.

Mul on tegelikult kahju, et Robert Rodriguez teeb kickass filmide sekka neid Spy Kids filme (juba 3 tk!). Usun, et ei jää ka paljust ilma, kui mitte kunagi The Adventures of Sharkboy and Lavagirl 3-D ei vaata. Naljakas oli igaljuhul vaadata, kuidas Ebert & Roeper kahest esimesest Spy Kids filmist täiesti erinevatel arvamustel olid. Ebert hoidis pöialt ülesse, aga isegi Ebert ei pooldanud seda viimast 3-D.

Järgmine projekt peale Sin City järgede on Rodriguez'l mingi Shorts (2009). Jälle mingi lastekas. Kas asi on rahas või mis? Kui võrrelda nt. Sin City ja blabla 3-D (tema poja loo põhjal tehtud muide) kassat, siis esimene kogus ülemaailmselt ligi 100 miljonit dollarit rohkem. Asi pole siis rahas, sest lastekas ei teeninud nii palju kui Patulinn. Asi on mehes endas. Ma ei tea, kuhu ma selle mölaga jõuda tahan, aga mõelge. :P

Once Upon a Time in Mexico filmi varastas täielikult Johnny Depp: "Are you a Mexi-CAN or a Mexi-CAN'T?". Depp sai oma stseenid filmitud 9 päevaga, kuid talle hakkas nii meeldima, et jäi edasi hängima ning mängis preestrit, millest oli kohe aru saada. Depp kandis peaaegu igas stseenis mingit erinevat särki. Üks oli kohe julgelt C.I.A. :D Väga lahe karakter oli. Kui toit ei meeldinud läks ja lasi koka maha. Lihtne. Mõelda vaid, et: The role of Sands was originally intended for George Clooney. When he was unavailable, Robert Rodriguez considered Kurt Russell, Bruce Willis, Sean Penn, and Nicolas Cage before deciding on Johnny Depp.

Lugesin veel, et film sai valmis juba 2001. aastal, aga esilinastus alles 2003. Salma Hayek't nägi vähe, aga deem. Sama kehtib ka Eva Mendes kohta. Hea meelelahutus igast küljest. Võiks ka kolmandat korda vaadata. Ainult sekspoiss Enrique Iglesias oleks võinud olemata olla.
7/10

5 kommentaari:

  1. nende spy-kid'ide kohalt peaks arvamust küsima lähimalt 10 aastaselt ma pakun.

    aga jah, muidu väga seks film, ma ei saanud ka sellest vingumisest aru mis seda filmi saatis

    VastaKustuta
  2. Agent Sands oli tõesti selle filmi absoluutne kuningas. Ma kaevasin täiega seda filmi, Desperado ei olnud mitte midagi sellega võrreldes. Ja seda käisin vaatamas ka Keskraamatukogu Muusikaosakonnas, kus sai tasuta filme vaadata...

    VastaKustuta
  3. Ja tuletaks meelde, et kokk sai kuuli pähe seepärast, et toit (mis kannab nime puerto pibil ja mille kohta on DVD-l Rodriguez'i poolne 10 Minute Cooking School) oli niivõrd hea.

    VastaKustuta
  4. Ta ütles, et on parim, aga kui Banderas seda proovis, siis sülitas välja ja Depp ütles selle peale: "Was I right? I guess not."

    VastaKustuta