pühapäev, 29. juuni 2008

Nick Cave & The Bad Seeds - More News From Nowhere


More News From Nowhere on hetke lemmik lugu aastast 2008. Last.fm andmetel olen seda tänaseks kuulanud 34 korda. Praegu kuulasin lisaks veel 3 korda järjest. Pärineb Nick Cave & The Bad Seeds - Dig, Lazarus, Dig!!! albumilt, mis on kõva konkurent aasta parima tiitlile mitte ainult minu arvates (Mojo).

Kõige rohkem meeldibki mulle albumi viimane lugu, mis on tervelt 8 minutit pikk, kuid mõnusa viisiga ja ekstra lahedate sõnadega. Tänu sellele võibki lugu mitu korda järjest kuulata ja ära ei tüüta. Täna avastasin suure üllatusega, et MNFN on saanud juba kuu aega tagasi singliks, mida saadab ülistiilne video stripparitega. Ei oleks uskunudki, et nad nii pika loo singliks teevad. Minu õnnepäev. Albumi esimene singel oli Dig, Lazarus, Dig!!! - ka hea.

Mul on loendamatul hulgal olnud neid äratundmisrõõme, kui mõne artisti lugu on väga meeldima hakanud, mis siis hiljem singliks (suureks hitiks) on saanud. Tundub, et mul on hea nina selliste asjade peale. Viimati nt. Eliit - Ma Olin Teismeline Libahunt. Üks ekstreemseim näide mis meenub: Madonna - Hung Up. :P


Nick Cave & The Bad Seeds - More News From Nowhere

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar