neljapäev, 10. juuli 2008

The Ting Tings - We Started Nothing


Veel täna hommikul polnud ma uuest kuumast bändist The Ting Tings suurt midagi kuulnud. Päeva lõpuks olen debüütplaati We Started Nothing kuulanud rohkem kui tervislik oleks sealhulgas kõige rohkem singlit "That's Not My Name" ja isegi kuulanud selle erinevaid ümbertöötlusi, mille popop blogist leidsin. Parim neist Dizzee Rascal & Calvin Harris versioon. Nii et alates tänasest olen ma läbi ja lõhki The Ting Tings fänn.



Duo liikmeteks on Inglismaalt pärit Katie White ja Jules De Martino. Plaadi 10 lugu on hetke parim indie/pop/rock, mis saadaval. Megahiti "That's Not My Name" teine pool kütab eriti valusalt. Teised singlid on "Great DJ" ja "Shut Up and Let Me Go", mille videos on võetud eeskuju The White Stripes - Seven Nation Army videost, kus pilt liigub lõppematutes kolmnurkades.

Eesti Ekspressi kultuurilisa Areen andis plaadile lahkelt 10 punkti ja autor tunneb muret, et miks meil Eestis sellist duot võtta pole. Kui 10. aasta pärast ikka ühtegi kandidaati pole, siis teen ise ära! Tõsisemalt rääkides tahaksin The Ting Tings, The Kills ja The White Stripes ühiskontserti näha. Soovitavalt Eestis. Olgu, Stripes olen juba näinud, et lepiksin ka kahe esimesega...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar