laupäev, 12. juuli 2008

The Dark Knight posterid






Joker jälle tembutab. The Dark Knight kodulehel on ta posterid ära sodinud ja üldse terve lehe kallale läinud. Samuti on palju vaatamist lehel Why So Serious. TDK posterid olen varem siin ja siin ära toonud. Joker'i tuuning on lahe. Me! My Hero. Flying Rodent. Nice Outfit. Ha Ha.

Kodulehelt tõmbasin ka screensaver'i, mida pole ammu teinud. Mäletan, kui palju aastaid tagasi esimest Shrek'i, Spider-Man jms ootasin, siis panin alati nende filmide wallpaperid ja screensaverid taustaks. TDK on minus jälle selle lapse (nohiku) välja toonud. 24. juuli on see päev! Enne vaatan ära Batman ja Batman Begins.

P.S. ärge palun esilinastusel ummikut tekitage...

14 kommentaari:

  1. Suures osas tänu sinule hakkab mu soov seda filmi näha (või õigemini teadmine, et see mulle meeldib,) vähenema. Ja see poleks sugugi esimene kord kui liigne haip on elamuse ära rikkunud. Võta rahulikumalt. :)

    VastaKustuta
  2. : D Samal Batmani lainel, Joker sattus meie lehele ka

    VastaKustuta
  3. Ha Ha on ikka marakratt :D

    Vaatan praegu Tim Burton'i Batman'i uuesti. Nicholson'i Joker on ikka crazy.

    VastaKustuta
  4. Minu arust siiamaani parim Batman on Returns..

    VastaKustuta
  5. P.S. Mis sa arvad siis sellest piletiostmise teemas...(orkut)

    VastaKustuta
  6. TRANSFORMERS!!!!

    AUTOD MUUTUVAD ROBOTITEKS!

    aaa batman? who?

    VastaKustuta
  7. Enne ma lihtsalt ootasin seda filmi, nüüd tänu sopranole mul juba ila voolab :) Mulle hakks batman meeldima alates Christian Bale'i ja nüüd, kus seal veel Heath Ledger on siis...

    VastaKustuta
  8. Kaks ülevaadet:

    Roeper & Phillips
    http://www.youtube.com/watch?v=JRKHi6HnxeM

    SceneStealers
    http://www.youtube.com/watch?v=BCIyNPzqrHk

    Kriitikud Roeper & Phillips klipis näidatakse mitu seninägemata stseeni ja ma panin kõrvad lukku ja silmad kinni neis kohtades. :P
    Aga pmtlt kiidavad nad kõik Heath'i sooritust ja muidugi tervet filmi.

    VastaKustuta
  9. Ise üritan küll võimalikult puhtalt lehelt minna TDK-d vaatama. Põhitreilerit olen mõned korrad näinud. Aga igast ülevaateid ja muid treilereid püüan vältida. Mida rohkem üllatusi ja mida vähem tean, seda parem, minu arust. Enda jaoks on film eriti oodatud just Ledgeri osa pärast.

    Hetkeseisuga vähem kui nädal jäänud! Lähen ise ka päris kindlasti Feel The Difference esikale.

    VastaKustuta
  10. Neid ülevaateid võib ka pärast filmi vaadata...

    Spill.com
    http://www.youtube.com/watch?v=YYqnjpzXXjI

    VastaKustuta
  11. mrblacksmoviereviews
    http://www.youtube.com/watch?v=M5I9JvGDOug

    FuryoftheFilmFan
    http://www.youtube.com/watch?v=ASiRmecxIz8

    VastaKustuta
  12. Uskumatu, juba homme ongi see päev!
    Mis reas istud muidu? Ma 11.

    VastaKustuta