teisipäev, 22. juuli 2008

Ebert & Roeper lõpetavad!


Thumbs down. Ühe päeva jooksul võib juhtuda nii mõndagi. Eile teatas filmikriitik Richard Roeper, et lahkub tuntud saatest "At the Movies with Ebert & Roeper" pärast 16-17 augusti nädalavahetust. Põhjuseks, et tema ja Disney ei jõudnud lepingus kokkuleppele. Raha ühesõnaga. Samal päeval teatas ka Roger Ebert oma kodulehel, et lõpetab oma 33-aastase telekarjääri. Tuntud kriitik on pikka aega võidelnud haigusega, mis võttis talt hääle ja pole seega tükk aega saanud saates kaasa teha.

Ma päris statistikat pole teinud, aga minu arvamus läks vist rohkem kokku Ebert'i omaga. Ma ei nõustunud päris mitme filmi puhul Roeper'i arvamusega, aga kahju, et teda enam ei näe. Ta pani vahepeal väga veidraid Thumbs Down nt. The Fellowship of the Ring, Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit...

Nüüd siis saavad uuteks rohkem noortematele suunatud saate juhtideks suhteliselt tundmatud Ben Lyons ja Ben Mankiewicz. "Ben & Ben at the Movies" - kui tuleb midagi sellist, siis lubage naerda. Minu arvates oleksid võinud jätkata Roeper'i külaliskriitikud nagu Michael Phillips või A.O. Scott. Uus saade hakkab 6. septembril, eks siis näha ole mis ja kuidas. "Two Thumps Up" trademark kuulub muide siiani Ebert'le ja Siskel'i lesele.

Ben & Ben

3 kommentaari:

  1. Kahju jah. Disney pani näkku. (N)

    VastaKustuta
  2. Thumbs Up! Üks aasta on möödas ja minu soov täitus, sest uuest hooajast hakkavad saadet vedama justnimelt Michael Phillips ja A.O. Scott. Ben & Ben on ajalugu!

    http://www.awardsdaily.com/?p=11475

    VastaKustuta