kolmapäev, 2. juuli 2008

Pimeduse rüütel


Kuna pealkiri The Dark Knight on reserveeritud 24. juuli esilinastuse jaoks, siis kasutan praegu eestikeelset tõlget. Juuni alguses tõin ära 10 posterit minu all time oodatuimast filmist. Eile ilmus neist kõige vingem. Joker'i kaardid on paigutatud nii, et näeme Batman'i nägu. Ning eelmine kord ei pannud neid piklikke postereid, millest viimane on headeris. Lisaks leidsin veel ühe Joker'ga suures plaanis.

Uues Filmimölas kiidavad Lauri & Timo TDK'i, mis ei leevenda üldse seda ootusärevust. Kevin Smith nägi ka filmi ära ja kirjutas blogis ilma spoilerdamata, et TDK on epic, parim koomiksifilm ja Heath Ledger'i kõrvalosa Oscar on täiesti võimalik! Ma ei kannata enam oodata. :( Ütlesin juba korra, et nägin üks öö unes, et käisin TDK'i vaatamas. Crazy!

Let's put a smile on that face.

5 kommentaari:

  1. EXCLUSIVE: Christian Bale & Christopher Nolan räägivad TDK'st!

    VastaKustuta
  2. Ära filmijaoks latti liig kõrgele ka tõsta. Ma püüan endale küll sisendada ,et tegemist on mingi tavalise remakega - ehk võimalus seda rohkem siis kinos üllatuda :)

    VastaKustuta
  3. Üritan kõigest väest muid filme vaadata ja muude asjadega tegeleda, aga praeguseks hetkeks olen juba obsessed. :P Söön oma mütsi ära, kui ma TDK's pettuma peaksin. :)

    VastaKustuta
  4. Ma nüüd küll TDK pärast sassis ei ole. ;)
    Ja minu teada peaks saama Blogger.com'is mitu korda sama sissekandepealkirja kasutada.

    VastaKustuta
  5. Ühe kuu jooksul mitte, sest teeks sama aadressi loogiliselt võttes. Või kui blogger teise pealkirja jaoks mingit numbrit sinna lõppu ei genereeri, mida olen mõnikord näinud.

    VastaKustuta