teisipäev, 22. juuli 2008

Devendra Banhart - Carmensita

Kui oleksin kollane blogi, siis kirjutaksin iga päev sellistel teemadel (mis ennast kõigutavad muidugi). Nimelt avastasin mõni nädal tagasi, et näitleja Natalie Portman ja muusik Devendra Banhart käivad. See oli minu jaoks Huge! Üks minu lemmiknäitlejanna ja laulja, kellest palju lugu pean on paar. WTF! Seda pole ka Eesti ajakirjanduses suurelt kajastatud, kuigi nad leidsid üksteist juba aprillis.

Nüüd on ilmunud värske Devendra Banhart video "Carmensita", kus Portman mängib printsessi. :P Bollywood'i stiilis värviline video nagu ikka Devendral kombeks. Lugu ise on keskmine. Devendra album "Smokey Rolls Down Thunder Canyon" on mul varem läbi kuulatud. Parim lugu oli "Seahorse". Areeni arvamus.

Jääb siis üle ainult õnne soovida Natalie & Devendra.



Devendra Banhart - Carmensita (feat. Natalie Portman)

4 kommentaari:

  1. Sinu blog peaks 13streetiga võistlema, et kumb suudab Dark Knightile kõrgema hinde anda ja seeläbi ka THK promo kuningaks saada. Võitja ees võtan aasta aega tänaval mütsi maha, ausõna!

    VastaKustuta
  2. Ma kunagi paar kuud tagasi elu24's (mul on vahel tööl igav, siis loen) märkasin seda, et nad käivad. Aga enne oli kuskil välismaises musaajakirjas see läbi käinud.

    Ma olen Devendra peale kade küll. Kuigi ma arvan, et sellise hipi ja kommuunimehega pole sugugi kerge koos elada.

    VastaKustuta
  3. http://film.purgis.com/
    on TDK promo ühe astme võrra kõrgemale viinud.

    Ma muide alguses arvasin, et Devendra on gay...

    VastaKustuta
  4. Gei ta pole. Ta enne oli päris pikka aega suhtes ühe CocoRosie tüdrukuga.

    VastaKustuta