pühapäev, 11. mai 2008

Otsingusõnad


Olen päris pikalt parimaid Google otsingusõnu talletanud, millega mu blogisse on jõutud. Teen vahekokkuvõtte, et saaksin jälle uusi koguma hakata. :) Panin mõnele italicus kommentaari taha. Läbisegi:

  • suured õhupallid
  • mihkel raud ja filmid
  • western sallid
  • The beatles seersant
  • Waitress Waitress - (topelt ei kärise)
  • Kas sa kujutad ette kuidas minu sitt haiseb - (mitu korda otsitud muide!)
  • inimene and elephant - (Elephant Man?)
  • mis filmides on mänginud jim carry - (mina olen kirjutanud ikka Carrey)
  • Jim Carry karjääri algus - (jälle vale nimi)
  • charlize theroni seksistseen
  • Millal hukati Louis XVI - (21. jaanuar 1793)
  • john lennoni tapjal oli raamat
  • lennon kuristik rukkis
  • chapman kuristik rukkis
  • Holden Caulfieldi vanemad
  • väikelaps ja muusika
  • naljakad laused filmidest
  • ainulaadsed filmi efektid
  • muusikas fargo
  • filmid kosmoses läbi aegade
  • ping pong komöödia
  • Kus kohast saab alla laadida tasuta filme - (tead küll...)
  • mis filmid on hetkel kinodes - (http://www.forumcinemas.ee/)
  • blogger sõjavägi
  • last night is the album
  • Mitmes Moby album on "Last Night"? - (üheksas)
  • parim noortekomöödia - (Superbad?)
  • vägivaldsed filmid ja naised - (parim kombinatsioon!)
  • filmide kokkuvõtted - (oled õiges kohas!)
  • muusikaline nali - (mis asi?)
  • vaiko eplik ja eliit laulusõnad
  • Uurimustöö metallica
  • Sügisball muusika - (Eranditult kõige rohkem otsitud, täiesti meeletu, kui palju seda otsiti. Kusjuures arvustuses ei maininud ma muusikast ühtegi sõna, mis oli vist pettumus paljudele. Ütlen siis takkajärgi: Virmalised - Naer tegi küll!)

Lisaks nendele on siis tavapärased otsingud filmide nimedega. Kõige rohkem meeldivad mulle need, mis on konkreetsed küsimused. Loodan, et vähemalt mõni teie hulgast leidis mida otsis. :)

3 kommentaari:

  1. Kuule, ma vaatan, et sa kasutad ka statcounterit. Kust sa sealt näha saad, kes mis sõnadega su blogisse jõudnud on?

    VastaKustuta
  2. Konkreetset sellist Google search statistikat seal polegi. Ise vaatan Recent Pageload Activity alt. Seal on see 500 limiit peal, et peab suht tihedalt vaatama.
    Mul on Google Analytics ka, kuid seda praktiliselt ei kasuta. Praegu logisin sisse, et seal näitab ka päris hästi kõiki otsingusõnu.

    VastaKustuta
  3. Sügisballi aegu kirjutasin ma kah sellest Virmaliste Naerust ja siis tuli google kaudu ikka kah päris palju päringuid selle loo kohta :)
    Aga on ikka hea lugu kah :)

    VastaKustuta