laupäev, 31. mai 2008

Day of the Dead

Ütlen kohe alguses, et Day of the Dead (1985) meeldis mulle kõige rohkem. Bub! Film algab u. sealt, kust Dawn of the Dead lõppes, kuid uute tegelastega. Ellujäänud sõidavad päeval ringi helikopteriga, et teisi ellujäänuid otsida. Seal alguses hõikab mees tühjal tänaval Hello ja käib selline sünge muusika. Mul oli nagu peoga pühitud, et mis loo algusest ma seda varem kuulnud olin. Siis uurisin välja, et muidugi ju Gorillaz - M1 A1. Lahe, kui selliseid asju avastad. Nii et juba filmi algus oli minu jaoks viis pluss.

Day of the Dead tegelased olid minu jaoks huvitavamad kui eelmistes. Näiteks hull professor oma katsealuse Bub'ga. Ka sisu oli minu jaoks kõige huvitavam. Sõjaväelased juhivad seda väikest teadlaste rühma ja püüavad nendele uusi katsealuseid. Efektid ja kõik muu sellega seonduv oli jällegi aste kõrgemal eelmistest. Day of the Dead (2008) remake pidavat sitt olema. Eks arvata ole, kuid võib-olla vaatan ka selle kunagi ära. Originaali vaataksin aga hea meelega teist kordagi.
8/10

Lisaks:
http://filmsmusic.blogspot.com/2008/05/night-of-living-dead.html
http://filmsmusic.blogspot.com/2008/05/dawn-of-dead.html
http://filmsmusic.blogspot.com/2008/06/diary-of-dead.html

Üritasin nüüd kõigist kolmest "... of the Dead" filmist midagi kirjutada. Just nendest asjadest, mis meelde jäid ja enda arvates mainimist väärisid. Hiljuti on teised filmiblogijad nagu 13-Street ja Fletchu nendest samadest juba kirjutanud. Ega ma ei oskagi midagi juurde lisada. Ja nagu ennist mainisin, et Land of the Dead (2005) vaatasin juba mõni aasta tagasi, et sellest pole plaanis rääkida. Polnud ka see paha muidugi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar