esmaspäev, 31. detsember 2007

Steal This Film

Steal This Film räägib sama, mida Good Copy Bad Copy. Piraatlusest. Steal This Film ongi tehtud The Pirate Bay saidi taga olevate inimeste poolt. Filmil on kaks osa. Loomulikult jagavad nad filmi tasuta torrentiga. Esimest osa saab näiteks siit. Kestab 32 minutit ja põhiliselt räägitaksegi Pirate Bay'st. Eriti sellest kurikuulsast reidist, millega üritati sait maha võtta. Sama, mida võis näha ka Good Copy Bad Copy's. Teist osa saab tõmmata siit. Kui esimene osa oli juba u. aasta vanune, siis teine osa lasti avalikkuse ette alles kolm päeva tagasi. Kestab 44 minutit ja räägib juba põhjalikumalt piraatlusest. Lahkab siiski umbes sama teemat nagu GCBC. Midagi üliolulist nad filmidega ei tõesta, aga vaadata võib. Järgmiseks on neil plaanis teha täispikk film.


'Intellectual property', said Mark Getty, 'is the oil of the twenty first century'.
Kõigil on omad põhimõtted ja arvamused sellel teemal. Mina ostan filme ja muusikat, aga kasutan loomulikult ka teisi võimalusi. Olen pool piraat. Filmist jäi kõlama päris hea mõte, et inimesed tahavad asju jagada, sest see on nende loomuses. Tahavad jagada infot, mida teeme ju kasvõi meie, blogijad.
Veel väike kõrvalepõige. Filmi pealkirjaga meenus mulle System Of A Down album nimega Steal This Album! Mina seda ei varastanud, vaid ostsin :)

2 kommentaari:

  1. Tirisin just täna mõlemad ise ka. Aga nüüd Polymeeri metal tüüpidega napsutama ( abikaasa korralikult voodi viidud )! : ) yeah !!!

    VastaKustuta
  2. Oli hea pidu? :)
    Tükk aega juba möödas, aga õnneks või kahjuks ma uusaasta ööl koju jäingi. Ilutulestikku vaatasin aknast ja väike shampuse klaas oli kõik mis ma suutsin. :P

    VastaKustuta