esmaspäev, 24. detsember 2007

Lihtsalt avastus

Kuu alguses avastasin oma blogi lingi täitsa juhuslikult surfates Ohtlik avastus blogi. Nüüd aga paljastas counter väga huvitava asja. Nimelt kuidagi moodi on mu blogi sattunud Eesti Päevaleht Online blogide hulka: http://www.epl.ee/?lk_id=1012&blogija=115

Ja on seal olnud juba novembri keskelt. Esimene postitus, mis sinna läks oli Shoot 'Em Up. Autor on ikka minu alias Soprano, kuid häirib kirjaviga Filmidest ja Muuusikast. Kirjutasin neile maili, aga pole ära parandatud. Postitustel jätavad nad tavaliselt pildid ära, kuid üks Sweeney Todd poster oli siiski olemas. Sellest pole mõtet rääkidagi, milline segadus tuleb nende tekstidega, mis on algselt mul piltide allkirjana olnud. Ilma tühikuteta üksteise jorus ja lugeja jaoks ju täiesti arusaamatus kontekstis ilma pilti nägemata. Natukene imelik on veel see, et iga uus sissekanne läheb sinna automaatselt (eeldan), aga neis muudetakse ülesehitust. Ehk alati on esimene lause üksikult ja edasi u. 5 lauset igas lõigus. Vahepeal aga see automaatne süsteem hästi ei tööta, sest lauses võib olla ju punkte, kuid lause pole sellega veel läbi, nt. täna on 24. detsember... Vaadake kasvõi sedasama praegust postitust selle pilguga. Mina algselt teksti nii ei paigutanud. Nojah ning üks miinus veel, et ükski minu pandud link ju seal ei kajastu.

Iga postituse lõpus on link Sissekande juurde... mis toobki mõne üksiku eksinu minu päris blogisse. Kõige huvitavam on aga ikkagi see, kes mind sinna üldse lisas. Nagu ma aru saan saab iga registreerunu teavitada blogidest enda vabal valikul. Regasin ka ennast siis igaks petteks ära Soprano nimega. Vaatasin, et nö. populaarsuse põhjal on mu blogi viimaste seas, kuid las ta siis olla seal. Tahaksin ainult Filmidest ja Muusikast olla. Kui keegi EPO tegijatest juhtumisi loeb seda, siis aitäh.

1 kommentaar: