teisipäev, 29. aprill 2008

Superbad DVD


Näed ka lollidel vahest veab. Võitsin sms mänguga Superbad'i DVD. Filmist kirjutama ei hakka, sest olen seda juba teinud: üks ja kaks. Kui ma poes seda karpi vaatasin, siis jäi väga odav mulje kuigi maksab 199.- See kaanepilt pole päris õige, mis meil müüakse. Esikaanel on lausa kaks korda kirjutatud Superbad. Tagakaanel polnud sõnagi lisadest, kuid neid siiski leidub. Filmist on muidu 2-Disc ka, aga Baltimaades müüakse üheplaadilist Unrated Extended Edition'i, mille lisadeks siis on:

- Commentary with Filmmakers and Cast
- Deleted and Extended Scenes
- The Making of Superbad
- Dancing Title Sequence
- Pineapple Express: Exclusive First Look
- Trailers

Menüüdes näeb pilte peenistest ja ongi kõik. See on ikka imeväike osa, mis lisad 2-plaadisel on. Kuna ma raha praktiliselt selle eest ei loovutanud, siis pettumust pole, aga 2-Disc tahaks. Muide Blu-ray versiooni peal on ka eestikeelsed subtiitrid! Ning lisan veel, et mul on selline tuus särk "I am McLovin." :) Taga on kirjas "Gangstas, what's up?". Paremat pilti ei leidnud.

2 kommentaari:

  1. Jäi endalgi poes silma. Karp tundus miskipärast väiksem kui muidu DVD-del. Selle kõrval oli aga Resident Evil Extinctioni oma, mis näitas natukenegi, et eestlased on DVD äris arenema hakanud. Oli eestikeelne, aga slip-coveriga (vms) lausa.

    VastaKustuta
  2. Mulle need slipcased täiega meeldivad. Saab sama raha eest rohkem karpe. Enda kogus on hektel nendega Miller's Crossing, Die Hard 4.0 ja Fight Club. Pluss Audioslave - Live in Cuba.

    VastaKustuta