neljapäev, 30. aprill 2009

Aprill kinos


"It's all a joke." Panite tähele jah, ma ühendasin selle lausega omavahel naljakuu, The Comedian'i dramaatilise lause filmist ja minu näruse kinokuu...

Tuli sitt kuu nagu võis eeldada, aga ma ei kurda. Tuleb hakata lihtsalt tihedamini 25.- eest Kosmoses käima nagu sai Watchmen'ga tehtud. Tegelikult kui päris aus olla, siis esimest filmi käisin vaatamas oma viimase tasuta voucheri eest, teise pileti tegi toakaaslane välja ja viimase võitsin SubClub'i filmimängus ehk ma ei kulutanud ise sentigi - koomiline, kui mõtlema hakata. ÄKKI läheb majanduslik olukord paremaks, et saaks kuumimal kassahittide hooajal tihedamini kinotoolil persestuda. Mul on sponsorit tarvis...



Räägin pikemalt tänasest Cloverfield'st. Kobarkinos oli siis Verine Volber 6 nimeline üritus. Ma ei saa aru miks 6, kui see toimus alles teist korda? Igatahes tahtsin väga seda kollifilmi uuesti näha, sest olin päris kindel, et tegin aasta ja paar kuud tagasi antud 7/10-ga liiga. Ütlesin ka arvamuse lõpus, et filmi on natukene raske hinnata. Hea oli, et lasin filmil aasta otsa seedida ega vaadanud kodus uuesti. Nüüd on raudselt 2008 TOPis sees.

Saalis oli max 10 inimest, mis on väga veider, sest esimesel korral oli samuti vähe rahvast (pakkusin 30), kuid siis oli kella 12:15 seanss ning oli tööpäev. Kahju, et ei näinud seda täis saaliga. Äkki oleks keegi ehmatanud (kõvasti), mis rikastab alati vaatamiskogemust. P.S. üks neist kümnest oli ei keegi muu kui Raul.

Teiseks on mul kahju, et ei istunud päris esimesse ritta. Mul on teooria, et see film muutuks sellisel juhul täpselt 9% ägedamaks. Clovie oleks lähemal and stuff... Hüplevast kaamerast mul kindlasti pea valutama ei hakkaks. See oli kusjuures üks asi, mis mind teisel vaatamisel enam üldse ei seganud. Olin nimelt esimesel korral jube vihane ühes kohas, kui kurikuulus kaamerakutt suunas kaamera põhilise möllu ajal sõjaväe ja tankide poole, kes Clovie suunas meeletus kogustes tina valasid. Meie kõigi lemmik peletis sai tegelikult täpselt parajalt ekraaniaega.


Siit tulenevalt aga küsimus. Mismoodi ta kuramus elama jäi??? Teda pommitati 24/7 kõikmõeldavate relvadega ja AINUS lahendus oli kogu Manhattan pihuks ja põrmuks teha... Planeeritavas järjes on nüüd minu arust kaks võimalust: a) ta jäi ikka elama või b) nö. sama öö, aga teine seltskond.

Tulles veel tagasi vähese publiku juurde. Vaatasin hiljem koju jõudes 28 Weeks Later kella 21:45 seansi müüdud piletite arvu, mis oli mõni minut enne seansi algust 24. Totaalne läbikukkumine see Verine Volber 6? Hea film ju ometigi.

Nüüd veel üks ehe näide minu lollusest. Seansi lõpus jalutasin mõtlemata valele poole ehk saalist välja tulles ei olnud kuskil näha saalitöötajaid ega mingeid piirdeid, kes (mis) suunaksid tavaliselt treppide poole. Toon vabanduseks, et kõndisin ühe teise inimese järgi... Jalutasin siis seal teisel korrusel ja läksin alla piletiväravate juurde ning küsisin sealt välja. Hea oli, et ei hakatud uurima mismoodi ja miks ma sealt tahan välja minna. Kui nüüd mõtlema hakata, siis mul oli iseenesest võimalus kuhugi teise saali minna, aga ausa inimesena ei tulnud see mõttessegi. Pealegi olin sel hetkel veel sügavalt Cloverfield'i maailmas. Pärast tuli trollil veel sarved ka maha ja lausa nii hullusti, et juht pidi abivägesid kutsuma ja lasi sõitjad välja.
Oli põnev õhtupoolik (volbriöö)!

Kurikuulus kaameratagune tüüp. Järele mõeldes käitus ta selliselt nagu mina oleks antud olukorras käitunud. Ajaksin samamoodi mingit iba suust ja oleksin kogu aeg paanikas (rohkem kui teised). Koom vend oli.

Üksik ratsu vankriga... kõhe!

Lubage tutvustada Marlena ehk minu tänaste unenägude kangelanna (Superman)
Ühtlasi ka kaamerakuti silmarõõm...

2 kommentaari:

  1. Kuna ta tuli merest, siis nähtavasti peabki Clovie keha tugev olema, et survet üle elada. Eks ta viga arvatavasti sai pommitamise läbi.

    VastaKustuta
  2. Kõige parem koht oli, kui seltskond lõpuks helikopteri peale sai ja vaatas alla, kuidas Clovie KÕVA pommirahet sai, tekkis palju suitsu, tolmu ja oli vaikus. Kõik hõiskasid ala "That's what I'm talking about!"
    Siis aga, teate isegi... Clovie on surematu! YEAH!

    VastaKustuta