neljapäev, 2. aprill 2009

Moby tuleb Õllesummerile


Täna pole enam 1. aprill, seega... olen 8. juulil Tallinna Lauluväljakul.

"Taolise kaliibriga superstaari nagu Moby esinemine Õllesummeril annab sel aastal festivalile hoopis suuremad mõõtmed," ütles Õllesummeri peakorraldaja Marje Hansar. "Kuna artist esineb meie regioonis esmakordselt, on oodata tuhandeid külalisi naaberriikidest."

Kauaaegne kontserti soov saab lõpuks täidetud! Ja ma veel muretsesin, et pean tema pärast suvel Lätti Positivus festival'le minema, kuid tuleb hoopis koju kätte. Eelmise aasta Franz Ferdinand saab ületatud for sure. Kodukal veel seda kuupäeva pole, kuid eks peagi ilmub.

http://melu.ee/index.php?id=6967

3 kommentaari:

  1. Ma ootan rohkem Kerli esinemist=)
    Aga miks ka mitte vabas õhus Mobyt näha. Pole küll eriline kuulaja, aga siiski.

    VastaKustuta
  2. pull on see, et eks enamus inimesi kujutab ette moby livet kui sellist softcore eurotrancet (selle loo järgi mida isegi KUKU raadio laseb päevasel ajal)
    tegelt on kuti laiv päris edev segu pungist ja hardcore tehnost (vähemalt kui mina teda viimati nägin)

    VastaKustuta
  3. Mul on kõik tema DVD'd ja olen mitmeid erinevaid kontserte näinud. Nüüd viimasel ajal Last Night albumiga on ta rohkem jälle DJ livesid tegema hakanud, aga pressiuudises öeldi, et ta tuleb koos külalislauljate- ja bändiga ehk mul on päris hea ettekujutus, mida sellest oodata. Teen nendega sooja enne tähtsat päeva.

    Moby ja Kerli esinevad erinevatel päevadel, et jätan maarjamaalt pärit staari seekord vahele, kuigi tema debüüt mulle väga meeldis. Küll ta kunagi uuesti tuleb. Moby aga nii naljalt enam mitte...

    VastaKustuta