kolmapäev, 1. aprill 2009

Filmidest ja Muusikast lõpetab


Või läheb teadmata ajaks puhkusele või teeb vähemasti suure muutuse. Juba mõnda aega on jõud otsakorral ega suuda filmiarvustustega järge pidada. Vaadatud filme tuleb iga päev juurde nagu siit näha võib, aga ei suuda lihtsalt kõikidest kirjutada, kuigi tahaks kangesti iga filmi kohta midagi öelda. Oli plaanis teha veel viimane kokkuvõte kõikidest kirjutamata filmidest, kuhu panen pealkirjad ja hinded, siis saaks vähemalt vanadest võlgadest priiks ja mine tea äkki aitab taas ree peale. Võib-olla jätkan edaspidi ainult muusika teemadel, aga eks näeb.

Suured, suured tänud kõikidele senistele lugejatele ja kommenteerijatele! Loomulikult ei lõpeta teiste blogide lugemist. P.S. Homsest ühisvaatamisest A Fistful of Dynamite (1971) võtan veel osa.

12 kommentaari:

  1. Aga tule ikka tagasi ka, eks?
    Tänu sinule ma üldse blogima hakkasingi=).
    Viimasel ajal on sul peamiselt lühiarvustused olnud, aga ega kõike ka ei jõua.
    Ära siis lõplikult ära kao.

    VastaKustuta
  2. filmikirjutisi on tõesti vähevõitu tulnud, aga ma olen enam-vähem kindel, et sa üritad meile trikki teha ning selle sissekande eesmärk on aprillinali.

    VastaKustuta
  3. Mul on kahtlane tunne, et lõpetamise jutt on kuidagi seotud sellega, et täna on 1. aprill. Või ma eksin?

    VastaKustuta
  4. hmm...see võib ju isegi tõsi olla

    VastaKustuta
  5. Aprill!!! Aprill???

    VastaKustuta
  6. Kõige kurvem selle asja juures, et vähemalt pool jutust vastab tõele. Püüdsingi kirjutada enam-vähem usutavat teksti, aga nali naljaks. Rügan ikka edasi! Proovin aprillis ka vanade võlgade juurde rohkem asuda.

    VastaKustuta
  7. See peab aprillinali olema!
    Hoopis mina võiksin lõpetamisest rääkida, aga kindlasti mitte sina!

    Sa ei pea ju päris kõikidest nähtud filmidest ka kirjutama. Mis võlgadest sa räägid? Sul ei lasu ju mingit kohustust kirjutada. Tee lihtsalt oma valik. Võta vabalt!

    Siiani oled ju hästi hakkama saanud. Olen kindel, et saad ka edasipidi. Jõudu!

    VastaKustuta
  8. Jõudu tarvis! Asi on ikka selles, et tahan just enda jaoks kõikidest filmidest kirjutada, sellepärast on mul ka iga filmi jaoks pildid koos märkmetega valmis pandud. Neid kaustu on hetkel u. 100... vanimad ootavad juba aasta otsa avaldamist.
    Müstika, kuidas suutsin vanasti peaaegu et kohe peale vaatamist kirjutada. Praegu olen nagu nõiaringis. Ei tahaks uusi filme vaadata kuniks pole varasematest kirjutanud, aga ikka vaatan keskmiselt päevas ühe. Ühisvaatamised on ses suhtes head motiveerijad, et kirjutan alati õigeks ajaks.
    Usun, et ühel päeval saan jälle järje peale!

    VastaKustuta
  9. Ma juba jõudsin hetkeks kurvastada, aga hea ikka, et täna 1.aprill on! :P

    Sinu tekst tundus seda tõesem, et oled vahepeal mõista andnud, et ei ole seda vaimu peal mis alguses oli ning veel on mõjutanud mind, et nii mõnedki tuttavad on oma blogimise lõpetanud...
    Mõtlesin juba, et veel üks juures...

    Tänan, et jätkad!
    Siit ka üks sooviarvustus - paluks filmi Slumdog Millionaire arvustust! Hinne paistab küll päris hea! :)

    VastaKustuta
  10. Slumdog ja veel paar kinos vaadatud tükki on kohe esmajärjekorras, siis saab märtsikuu kino kokkuvõtte ära teha.

    VastaKustuta
  11. Ma ka ootan Slumdogi arvustust pikisilmi!

    VastaKustuta