neljapäev, 16. aprill 2009

Black Cat, White Cat

Crna macka, beli macor (1998) ehk pulmad Jugoslaavia moodi - nii tõlgiksin mina. Pealkiri on otsetõlkes tegelikult "Black cat, white tomcat" ja tomcat tähendab kõutsi, isakassi... Igatahes sai see hoogne jant valitud järjekorras 6. grupikaks.

Miks on filmil ikkagi selline pealkiri ja mida need kassid representeerivad? Kas õnn ja ebaõnn? Pulmad ja matused? Rikkus ja vaesus? Armastus ja viha? Kassid käisid vilksamisi läbi terve filmi ja ühes kohas tegelesid isegi vanainimeste asjaga. Loomad tunduvad olevat üldse režissöörile väga südamelähedased. Üks väga näljane või lihtsalt ogar siga sõi lambist ühte autot (moskvitš?). Haned olid peaaegu igas kaadris ja ühte vaest lindu kasutati nii muuseas svammina ja pesti temaga sitta maha...

Ma ei hakka pikalt heietama ja ütlen ära, et elamus oli positiivne, kuigi naersin vist üldiselt vähe. Siiski on tegu lõbusa jandiga ja mis kõige tähtsam, et kordagi ei hakanud igav. Pildid räägivad rohkem:
9/10

Pit Bull... Terrier
See vunts oli täielik tantsukunn!

Tüdruk maiustab maasika ja vanillijäätisega, mille poiss talle ujudes! tõi.

Õndsus

Üks mu lemmik täiesti RANDOM koht.
Poiss lõi lihtsalt papile vastu pead. Kas seal oli kärbes või mis?

Parem nael persses kui... silmas?

Känd võttis jalad alla.

Must kass ja valge kass doin' it.

Vaene hani :(

Minu lemmik tegelane.

Päikeseprillidega papi lemmik film oli Casablanca, kust ta tsiteeris:
"I think this is the beginning of a beautiful friendship."
Teine papi noogutas.

Tükk aega nuputasin, keda mulle see tüdruk meenutas
ja leidsin lõpuks vastuse ja isegi palju enamat...

Ühesõnaga kui tehtaks Must kass, valge kass Eesti versioon, siis paneksin
need "Tuulepealse maa" tegelased mängima^^ Evelin Pang tüdrukuna, etc.
Vuntsid ja puha, nagu päris!

11 kommentaari:

  1. No jah, jõudsin tüdruku välimuse suhtes samale järeldusele-Evelin Pang=)

    Ah jaa, see siga...vaene auto.

    VastaKustuta
  2. 100% Evelin Pange kaksikõde.
    Mis marki see auto on muidu, teab keegi täpselt?

    VastaKustuta
  3. Pidi ikka väga maitsev auto siis olema:)

    VastaKustuta
  4. Minu meelest meenutab too tüdruk hoopis Raja Teelet "Kevadest":)

    VastaKustuta
  5. täitsa reaalne, et sõi seda autot kuna vana trabandi kere oli tehtud plastikust mis omakorda oli tugevtatud puuvillaga. Teatavasti siga ju selline loom, et näljaga sööb ka enda väljaheited. Bon apetit

    VastaKustuta
  6. Oled sa "Tuulepealse maa" ära vaadanud?

    VastaKustuta
  7. Olen esimest osa ainult näinud. Kusjuures just hiljuti oli üks loosimine, kus oli võimalik võita selle DVD, aga ei näkanud kahjuks.

    VastaKustuta
  8. Tollal oli Kusturica veel vormis ja ma olin ta andunud fänn..nii filmi kui muusika alal. Pärast seda on ta ikka parajaid õudusi üllitanud. Eriri viimased.

    VastaKustuta
  9. Kusturica kohta tuli hiljuti uudis, et ülejärgmises filmis teeb ta jälle koostööd Johnny Depp'ga.

    VastaKustuta