teisipäev, 9. september 2008

M: Lord of the Rings Special Extended Edition

Update: MÜÜDUD! Thank you very much. :)

Suure rahapuuduse käes vaeveldes pean oma väärtuslikumad DVD'd müüki panema ja mõtlesin igaks petteks ka blogis reklaami teha. Iga filmi eest küsiksin sümboolse 325.- Kõik koos ostes 900.-

DVD'd on nagu uued. Karbid on ka hästi hoitud. TTT karbi taga on kaks pisikest kriimustust, kuid enda kaitseks võin öelda, et need olid seal juba ostes. Tühiasi tegelikult, sest need jäävad selle infolehe alla. Muidu on kõik tip top. Kõigi nende tuhandete lisade kohta peaks infot saama siit. FotR on regioonidega 2 ja 5. Kaks ülejäänut ainult 2 regioon.

Ja minu pärast ei maksa muretseda, sest mul on eelmisel aastal ostetud uued Limited Edition'd ja kunagi plaanin kindlasti Blu-Ray'd osta, kui need tehakse. Praegu on lihtsalt rahaga kole kitsas.

Ostusoovi korral on kõige kiirem moodus kontakti võtta: filmsmusic[ät]gmail.com



Plaate on ikka 4, üks on selle kaardi taga...

3 kommentaari:

  1. Nüüd postitan makommentaari, mis rikub igaveseks minu ja Soprano vahelised suhted. :D Siiski, mu kadaka turu poolt vormitud tingija hing ei lase ka postitamata jätta.

    Ebay'st ostes, postikulu Eestisse sisse arvestades, saab uue ja kasutamata Extended triloogia 560 krooniga.

    Mul on tuttav, kes on sellest huvitatud. Praeguse seisuga ostame selle ebay pakutud variandi, sest tegu on siiski tudengitega ja hind on oluline, kuid kui mõni soodsam variant silmapiirile ilmub, siis ma arvan, et on veel ümber mõeldav.

    VastaKustuta
  2. Olen kursis, et nt. amazonist tellides on need palju odavamad. Kuigi Eesti poodides müüakse ikka veel ühte filmi 550.- eest.

    Hinda annab muidugi ka tingida, aga mitte palju...

    VastaKustuta