esmaspäev, 11. veebruar 2008

Good Will Hunting

10/10 Jah, ilma pikema sissejuhatuseta panen filmile kohe kümme punkti ära. Ma vaatan, et olen 10'ga lausa nii kitsi olnud, et pole siiani ühelegi andnud. Kuigi kindlasti mitmed 9 vääriliseks hinnanud filmid oleksin võinud varemgi maksimumiga hinnata. Näiteks There Will Be Blood või No Country for Old Men.

Ma polnud Good Will Hunting (1997) varem näinud. Pärast Gone Baby Gone vaatamist tekkis aga tahtmine. Iseasi muidugi see, kui palju ikkagi Ben Affleck käsikirja kallal vaeva nägi. Minu jaoks oli Good Will Hunting puhtalt Matt Damon'i tähetund. Psühhiaatrit mänginud Robin Williams tegi minu silmis oma parima rolli, mis ka Oscari vääriliseks tunnistati. Nii vähe, kui neid Affleck vendasid näitas siis ega nemadki filmi ära ei rikkunud, vastupidi. Režissöör on tuntud Gus Van Sant. Ma tahan kindlasti veel teist tema ja Matt Damon'i koostööd näha: Gerry (2002), kus Damon ja Casey Affleck kõrbes ära eksivad.

Ma ei tea miks ma varem ajasin segamini omavahel filme Good Will Hunting, The Talented Mr. Ripley (1999) ja Finding Forrester (2000). Kahte viimast pole näinud. Finding Forrester režissöör on samuti Gus Van Sant ja Talented Mr. Ripley mängib jällegi Matt Damon. Eks sellepärast need kõik sassi mul läksidki. Anyway.

Good Will Hunting oli meeletult hea. Täiesti hämmastav, kui hea käsikirja Damon ja Affleck kirjutasid. Mulle läks film eriti korda, sest olen hetkel samas kohas, kus Will Hunting. Ülikoolis... Aga nali naljaks mulle oli selline story väga meeltmööda. Mul on isegi praegugi mitu matemaatika sarnast loengut, kus oleks sellisest teravast mõistusest palju kasu. Oleksin õnnelik, kui mul oleks nii tark sõber nagu Will Hunting. Parem veel, kui endal nii hiilgavad teadmised oleks... Eriti lahe oli koht, kus ta baaris ühe tüübi hästi paika pani. Veelkord siis ilma pikema mölata: 10/10

How do you like them apples?



PS! Vaadake lõpus värsket SNL klippi, kus Sarah Silverman laulab "I'm F*cking Matt Damon". Matt Damon on seal eriti naljakas! Tema ja Jimmy Kimmel vahel on selline pidev naljaga pooleks ärapanemine, mis tuli teistest videodest välja. Seekord jääb Damon peale. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar