esmaspäev, 20. august 2007

Blade Runner

Järgmisena võtsin ette Ridley Scott Sci-Fi klassika Blade Runner (1982), mille puhul ma kuidagi aimasin ette, et see mulle väga ei meeldi. Sci-Fi pole eriti minu teema, kuigi võin vaadata Star Wars'i või mis iganes taolisi ja neid nautida.

Võrdlused pole kunagi head, aga siiski paar näidet. Artificial Intelligence: AI (2001) meeldis mulle rohkem, kuigi lõpupoole vajus ära. Või I, Robot (2004), kui võrrelda neid tehisintellektide teemade koha pealt. Aga Blade Runner ei pakkunud mulle suurt midagi.

Näitlejad olid muidugi kõik tipp-topp. Harrison Ford nagu ikka. Huvitav oli Daryl Hannah väike roll. Rohkem polegi midagi öelda. Blade Runner oli hea, aga lemmikute hulka kindlasti ei mahu.

2 kommentaari:

  1. "Aga Blade Runner ei pakkunud mulle suurt midagi."

    Saad pikki kõrvu kui näen ! He he !

    Üks minu lemmikfilme. : )

    VastaKustuta