neljapäev, 24. juuli 2008

Batman Begins

Täna on see päev. Tegelikult olen juba nädal otsa olnud väga rahulik just pärast seda, kui esilinastuse pileti kätte sain. Mida päev lähemale on tulnud, seda vähem olen sellele mõelnud. Nüüd jääbki üle ainult tervena kinno jõuda...

Vaatasin siis Batman Begins (2005) kolmandat korda üle pika aja. Kogu selle TDK "promo" peale, mida blogis olen teinud, te võib-olla ei usu, aga 3 aastat tagasi ei oodanud ma praktiliselt üldse Christopher Nolan'i esimest Batman'i.

Käisin seda esimest korda vaatamas Komoses, kui oli odavam pilet, sest huvi ikkagi oli. Esimesel korral meeldis, aga mäletan, et wow faktor jäi nagu puudu. Teine kord vaatasin kodus u. aasta hiljem ja mäletan, et filmi kliimaks rongiga ja muu stuffiga hakkas millegipärast häirima. Palju miinuseid tõi välja Cinemassacre (AVGN) oma Bat-A-Thon ülevaates andes filmile kokku 3/5 pidades seda ülehinnatuks. Samas talle see muidugi meeldis ja ta on samuti 3x vaadanud.



Praegu pean filmi väga õnnestunuks. Eks TDK ootus ka veidi suurendas seda mõju, aga BB on ikka Fuckin' A! Christopher Nolan tegi esimest korda Batman'i, mis on mulle korda läinud. BB algseks lavastajaks pidi saama muide Darren Aronofsky, mis oleks võinud ka päris huvitav tulla. Nolan'i BB on huvitav ja kaasahaarav. Midagi pole nagu üleliigset või liiga vähe. Ok, paar asja. Christian Bale'i jäme Batman'i hääl on veidi koomiline, aga why not. Filmi nõrgim lüli on Katie Holmes. Vastukaaluks tegi hea pisikese rolli Tom Wilkinson, kelle olin juba unustanud. Action stseenid eriti Batmobile'i (tankiga) pole võib-olla ka päris täiuslikud, kuid see viga parandatakse TDK's. Ülikoom spoof tehti sellest tankist MTV Movie Awards'l.

Kirsiks tordi peal tutvustas filmi lõpus Jim Gordon ühte tegelast, kes jätab kuriteopaikadele Jokeri kaarte... Ma olin selle täielikult unustanud. See lõpp rokib! See viis tänaseks õhtuks täpselt õigele lainele. P.S. Enne kui te The Dark Knight'i kinno vaatama lähete vaadake kindlasti FuryoftheFilmFan video ära, kus ta annab soovitusi mida selga panna ja kuidas üldse käituda.
9/10 (10/10 on reserveeritud TDK'le)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar