esmaspäev, 14. aprill 2008

U2 - The Best of 1990-2000


Pidin ikka üleeile Osturallilt läbi hüppama. Lootuses, et äkki jääb midagi ahvatlevalt odavat näppude vahele. Üheks oli U2 paremik duubelplaadina, millel oli lisaks veel promo DVD nelja muusikavideoga. Ehk siis 149.- eest 3 plaati. Ma ei osta muidu kogumikke, aga teisel plaadil olevad b-pooled on mulle alati meeldinud. Tean neid, sest olen sellest varem juba mp3 tõmmanud. Kõige iroonilsem kogu asja juures ongi see, et ostan plaadi ning panen selle põhimõtteliselt riiulile seisma, sest kuulan ikka mp3 edasi. Kodus olles kuulan muusikakeskusest ka omi plaate, et päris niisama nad ei seisa.

See promo DVD käib sama kogumiku DVD versiooni kohta. Asjalikum oleks vist osta just muusikavideodega DVD, aga väga puudust ka ei tunne sellest. Peale selle kogumiku ja eelmise ajavahemiku 1980-1990 on neil ilmunud uus kogumik U218 Singles. See on ikka viimane asi, mille peale raha kulutada. Mul on niigi suurem osa U2 plaate olemas, kus need singlid kõik olemas. Uus stuudioalbum peaks neil sellel aastal tulema.

1 kommentaar:

  1. Ma olen ikka eriline aju. Unustasin mainida, et plaadil oli kaks uut lugu Electrical Storm (tavaline ja William Orbit mix) ja The Hands That Built America (filmist Gangs of New York). Neid pole ühelgi stuudioalbumil. Head lood mõlemad.

    Electrical Storm puhul on huvitav, et Mix variant on Best Of peal ja originaal versioon sellest B-sides plaadil.
    Kuulan praegu ja olin unustanud, et 16 Best Of loo hulgas on mitu New Mix lugu, üks parim neist Numb.

    VastaKustuta