reede, 25. aprill 2008

Empire


Panin viimase rahanatukese Empire ajakirja peale. Lauri & Timo on seda ajakirja kiitnud nii pikalt kui mäletan, et lõpuks otsustasin elada mõnda aega vaesuses, aga vähemasti mahuka filmiajakirja saatel. Eriti innustas tagant maikuu numbri Indiana Jones eri. Tavalise ajakirjaga on kaasas kangelase spetsiaalne lisa (35 lk), kus kõik filmiga seotud isikud juttu vestavad. Ma sirvisin hetkel kiirelt läbi ja vaatasin peaasjalikult pilte. Mulle täiega meeldivad suured ja värvilised asjad. Olen varem ostnud paar korda muusikaajakirja Q ja korra Mojo, milles oli Queen'i eri. Filmiteemalist ajakirja ostsin nüüd esimest korda. Kõikide hinnad jäävad nendel 125.- kanti. Iga kuu lihtsalt ei raatsi neid osta. Kas keegi veel ostab/on ostnud taolisi ajakirju?

Mäletan, kui väiksena huvitasid mind ainult arvutimängud, siis noolisin poodides pidevalt välismaa suuri ja värvilisi PC ajakirju, millel olid ju ahvatlevad mänguplaadid kaasas. Neid ma kordagi ei ostnudki. Nostalgia hetk tuleb veel meelde minu esimesest Indy mängust: Indiana Jones and the Infernal Machine. Peaaegu 10 aastat tagasi sai seda nagu segane mängitud.

Selle Empire numbri ostsin muidugi veel ühe kindla põhjusega: Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull tuleb 22. mai! Plaanin kindlasti enne seda värskelt üle vaadata kolm eelmist seiklust ja loomulikult arvustada. Mai tuleb Indiana kuu.

5 kommentaari:

  1. Mina ostan ka ajakirju. Q'd iga kuu, Mojot ka ikka oma 7-8 numbrit aastas. Kunagi ostsin veel What Hi-FI? ajakirja, aga siis kadus ta poest ära varsti ilmus müügile venekeelsena. See keel on mul teadupärast selgem kui seebivesi. Noh, Stockmannist saab ingliskeelset ka, aga Tallinna ma väga tihti ei satu.

    Lisaks veel eestikeelseid. Lemmikud on Oma Maitse, Ruum, Maatriks ja ka Digi.

    Paari päeva jooksul olen ise ka kolm esimest Indianat üle vaadanud. Nüüd ootan kannatamatult seda uut.

    VastaKustuta
  2. Mul on Eesti omadest tellitud Digi ja FHM.
    Arvutimaailma sain pool aastat tasuta, et olin 50. kiireima blogi reklaamija hulgas, mis mõned kuud tagasi blogtrees käis. Arvutimaailma tellisin enne seda ka mõnda aega.

    Sinu Q ja Mojo kogu peale olen kade. :P Mis ajast sa neid ostnud oled?

    VastaKustuta
  3. Ega eriti ei mäletagi. Paar aastat võibolla. Ilmselt on mõni number vahele ka jäänud. Ja kui aus olla, siis tegelikult Mojo plaadiarvustused on rohkem nagu minu moodi. Q hindab plaate, mis mulle meeldivad, mitte eriti kõrgelt. Samas jälle pildiline pool on Mojo'st üle.

    Päris suur väljaminek tegelikult. Aga ma eriti suur raamatulugeja pole, siis ajakirju armastan küll.

    VastaKustuta
  4. Täpselt sama siin. Raamatuid sai viimati loetud keskkooli ajal, häbi tunnistada muidugi. Ajah sõjaväes sai veidi loetud. Siis lugesin Coelhot jms.
    See Empire on ikka hämmastavalt tihedalt teksti täis. Kokku 178 lk, kui võtta pildid maha tuleb vist vabalt 100 lk teksti. Nagu üks raamat aga värviline. :)

    VastaKustuta
  5. Kui ma ei eksi siis oli kunagi väheke mainstreamkino välisem ajakiri Neon ja Empire tutvustas sellist tavakino. Aga noh ega ieti mäleta, sai neid ajakirju ostud ikka hulk asastaid tagasi. Nüüd ju net.

    VastaKustuta