neljapäev, 24. jaanuar 2008

Fido

Fido (2006) puhul kirjutan natukene teistmoodi kui tavaliselt. Õigemini ma ise ei kirjutagi sellest filmist eriti. Annan hoopis nelja filmiblogija lingid, kes kõik seda minust varem nägid. Neid lugedes ma filmi ise avastasingi. Kõik blogijad on mul paremal pool linkide juures ära toodud. Kui varem pole viitsinud neile klikkida, siis annan nüüd võimaluse nendega tutvuda.

Paranoiadisco 6/10
Trash-Can-Dance 9/10
Fletchu... ja filmid 9/10
Full-Metal-Metsavana

Mida ma ise tahan filmi puhul ära märkida on armsa rolli teinud Carrie-Anne Moss. Ja kogu film oli kui Stubbs the Zombie mäng, mille soundtrackist ma kunagi alguses kirjutasin. Fido on tore film. Räägib zombidest omapärase nurga alt. Minimaalselt verine ja keskmiselt humoorikas. Filmiblogijad soovitavad :) 6/10

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar