pühapäev, 7. juuni 2009

I'll be back


Tahtsin alul anda lihtsalt selle teate koos poll'i tulemusega, aga lisan paar sõna juurde. 22 fänni ootab blogi tagasitulekut, sealhulgas üks minu hääl. Üheksat ei koti, kellest üks oli Fletchu, sest ta tunnistas MSN's ausalt üles, et loeb siis kui kirjutan ning postitustihedus pole nii oluline. Mingi hetk tuli Ralf'ga jutuks kui vaene tudeng ma ikka olen ja ta kandis mulle heast südamest deebetkaardil oleva 65.- (6.- läks teenustasuks muidu oleks rohkem saanud). Raha pole veel üle tulnud...

Juunist on möödunud nädal ning see on alles mu esimene elumärk, mida nii ei plaaninud. Võin aga kinnitada, et juba täna tuleb paar posti lisaks. Blogis on selle aja jooksul elu vaikselt omasoodu keenud. Üks SubClubi kasutaja käis kommentaarides kollitamas ja tahab meid trellida taha panna... Ükspäev saatis mulle maili Andrei Korobeinik, kes ütles, et loeb mu blogi ning et ma vaataks rate.ee uut kujundust. Mul pole seal kunagi kontot olnud, ausalt. See mail oli aga nii armas.

8 kommentaari:

  1. High five!
    Vaatasin parasjagu uue animasarja The Goode Family teist osa - Mike Judge sulest, kus peategelane tegi väga piinliku high five'i... Sari pole kuigi hea ega naljakas.

    VastaKustuta
  2. Ralfi papp tuli üle ja ilma naljata!

    VastaKustuta
  3. Vahetusõpilasel seda nutsu peaks olema jah. Aga podcasti teeme siis?

    VastaKustuta
  4. Ma ei saa siin Saksamaal 65.- välja võtta.

    VastaKustuta
  5. See raha kulus täpselt toorikute peale ära. Luban, kui rikkaks saan, siis maksan tagasi, sest mulle ei meeldi "võlgu" olla. Olen tagasi maksnud isegi 5.-

    Podcast ftw!

    VastaKustuta
  6. Ma pole vahepeal rikkaks saanud, aga kandsin sulle ikka 65 tagasi... jäid 6.- miinusesse ;)

    VastaKustuta