reede, 21. november 2008

PÖFF 2008


Minu 5 senti sel teemal. Praeguse seisuga on taskus 11 piletit:

Reede, 28.11.2008
Laupäev, 29.11.2008
Pühapäev, 30.11.2008
Esmaspäev, 01.12.2008
Teisipäev, 02.12.2008
Neljapäev, 04.12.2008
Laupäev, 06.12.2008
Pühapäev, 07.12.2008

11 filmi on minu PÖFFi rekord. 2005. aastal käisin vaatamas 10 filmi. Sel aastal on hea valik. Need väljavalitud on kõik sellised kindla peale filmid. Suurem osa neist olen juba mõnda aega oodanud. Leides programmist nt. "Maadleja", "Pimedus" või "Mees köiel", polnud mingit pikemat mõtlemist. Iga aasta olen valinud vähemalt ühe Lõuna-Korea filmi ning sel aastal on nendeks kauaoodatud "Hea, halb ja kummaline" ja filmiblogides läbi käinud "Tagaajaja".

Lõpliku filmide hulga määras paratamatult rahakott. Veab, et saan üldse tudengi soodustust, sest muidu oleks pidanud leppima palju väiksema valikuga. Nüüd kirun, et ei saanud PÖFFi blogijaks, millega oleks kaasnenud festivali pass :(

Oma kavas istuvad nukralt veel järgnevad filmid:

Ja veel mõned. Võib-olla ostan mõnele neist pileti, aga eks näeb. Üht-teist üritan vaadata ka muid kanaleid pidi. Tervest programmist olin varem näinud ainult Where in the World Is Osama Bin Laden?, millest pole veel kirjutanud.

Ei anna pead, et kõikide kohta ülevaate kirjutan, kuid pingutan kõigest väest. :)

10 kommentaari:

  1. Külaline mul nähtud - mulle sobis - päris tore film oli =)

    Ja mina olen pöffi logistikameeskonnas, nii et oma "vlounteer" kaardiga saan kah vabade kohtade olemasolul saali tasuta sisse =)

    VastaKustuta
  2. Külaline (The Visitor) on mul juba kenasti olemas ja vaatasin natukene. Richard Jenkins taob Aafrika trummi nii kaasahaaravalt, et hakkasin laua peal rütmi kaasa lööma :P Vaatan varsti tervenisti ära.

    /me on kade Siimu peale :D Äkki saan järgmine aasta jala ukse vahele :)

    VastaKustuta
  3. Su kavas olevatest...Luba sisse see õige, Vicky Cristina Barcelona ja eelkõige Maadleja olid minu meelest kõik 5 tärni filmid :)

    "Man on wire" kohta olen kuulnud, et see pidavat olema aasta parim dokk...mul ka see plaanis siin, üle lahe...

    Muideks Happy-go-lucky oli väga mõnus "hea tuju film", ehk kui oma kavast neid reaalseks hakkad muutma, siis ma soovitaks küll.

    VastaKustuta
  4. Happy-Go-Lucky kallal juba samuti tegutsen :)

    VastaKustuta
  5. Tagaajaja on blogijate seas popiks saanud. Ise üritan kas või paar lauset Pöffil vaadatud filmide kohta kirjutada.

    VastaKustuta
  6. Ma üritasin see aasta võtta vähempoppe filme ehk neid, mis tõenäoliselt hiljem meil pikemalt kinno ei tule. Seetõttu jäi välja ka Barcelona-film. Happy-go-Lucky puhul tundsin küll, et ei taha seda veel kuu aega oodata, aga müüdi enne välja kui ma ostmisele jõudsim mõtlema hakata :)

    VastaKustuta
  7. Tegid väga õige otsuse, et Pimeduse valisid ;)! Super film.

    VastaKustuta
  8. Muidugi ;)
    Mul sust kahju, et sa "Luba sisse see õige" ei valinud.

    VastaKustuta