reede, 1. mai 2009

Filmimäng(ud)


Pole vist eriti keeruline nimetada pildil olevate filmide postereid. Kui aga tahad oma teadmisi ja silmamälu tõsisemalt proovile panna, siis kiika Filmiveebi ja SubClubi, kus ma korraldan maikuus posterite mängu. Mõlemas on parimatele ka auhinnad välja pandud.

Olen supiklubis viimased kolm aastat iga suvi ühe mängu teinud, mis on alati lahe kogemus olnud. Otsustasin seekord siis panuseid tõsta ja teha kahes foorumis korraga, millest tulenevalt võib blogi VEEL rohkem kannatada. Niisiis, kui kaon jälle pikaks ajaks ära, siis teate, kus ma olen. Tegelikult arvan, et nii hulluks olukord ei lähe.

6 kommentaari:

  1. Eks hakkan usinalt osa võtma=).

    VastaKustuta
  2. Esimesed polnudki rasked. Vastused saadetud.

    VastaKustuta
  3. Püüan kah seekord osaleda. Ja väga tubli ettevõtmine, olen korra üht korraldanud, algus läheb hooga, aga hiljem mõnikord tuleb muud tegemist vahele ja tundub, et ei viitsiks tegeleda. Nii et jõudu ja jaksu ja tahtmist.
    Võib-olla juba oled niigi sedasi teinud, aga väike soovitus kah: mida rohkem küsimusi-pilte ette valmistatud on, seda kergem regulaarset käigushoidmist tagada.

    VastaKustuta
  4. Just nii, olengi mõned pildid juba ette ära valmistanud. Näiteks 2008 filmimängus, kus ma küsisin filme A-Z, olid mul kõik enne valmis vaadatud, sest tõin sisse ennustamise.
    Jätsin praegu natukene mänguruumi, et vajadusel raskemaks muuta. Panen teile ainult ühe piksli :D

    VastaKustuta
  5. Mnjah, kõik on väga tore, aga ma ei ole vist eriline postrite asjatundja! :S Aga kui tean juhuslikult mõnda, siis olen igatahes ka mängus osaline! :D

    VastaKustuta
  6. Täna 23:00 tuleb siis mängu(de)s finaal. Pärast seda saan jälle blogile rohkem aega pühendada.

    VastaKustuta