reede, 1. mai 2009

Iron Man 2 esimene pilt


Pole blogis varem pelgalt filmide promopilte postitanud, et teeks siis ses osas ka ukse lahti (vähemalt praokile). Päevapealt aasta tagasi 1. mail esilinastus esimene Iron Man, mille edu (ja headus) tuli mulle täieliku üllatusena. Polnud mul algselt mingeid erilisi ootusi ega lootusi. Sain näiteks alles pärast teada, et režissööriks oli Jon Favreau, kellel oli isegi väike roll filmis (ihukaitsja), keda ma ei pannud siis absoluutselt tähele. Vaatasin nüüd hiljuti aprilli lõpus uuesti ja tõstsin hinnet igati teenitult ühe punkti võrra. Esimese vaatamise kitsaskohad olid küll alles, aga andestasin rohkem. Action on selles ikka üle prahi, kui lõpukaklus välja arvata.

Nüüd jälgin Favreau Twitteri lehe kaudu juba paar nädalat, mida ta teise osa võtetest räägib, sest... olen Raudmehe (eriti Robert Downey Jr.) fänn valmis.
Favreau:
"How many superheroes are open about their true identities?" he asks. "We wanted to play with that idea. But it obviously has consequences - in his relationships, on the team. There are a lot of areas we can explore."

Iron Man 2 esilinastub USA's 7. mail 2010 - meil loodetavasti samal ajal.
P.S. ärge muretsege, ma ei hakka postitama teist, kolmandat ega sajandat pilti. Enne esimest treilerit ma IM2 teemat blogis ei puuduta.

4 kommentaari:

  1. hehe, see esimene pilt ei ütle samas just palju tulevase filmikohta :)

    VastaKustuta
  2. Ega peagi, kõige tähtsam, et Tony is back.

    VastaKustuta
  3. teen veidike haipi :)

    http://kinoprojektor.blogspot.com/

    VastaKustuta
  4. Lisasin su blogrolli. Welcome!

    VastaKustuta