kolmapäev, 20. veebruar 2008

Orelipoiss - Üheksakümmendüheksa


Ei suutnud enam kiusatusele vastu panna ja tulin poest Orelipoiss - Üheksakümmendüheksa plaadiga. Orelipoisist on kindlasti kõik midagi kuulnud. Plaadil ongi pealkirja järgi 99 lugu. Need pole muidugi tavapärased lood. Lühim lugu kestab 9 sekundit (Akord), pikim 2:26 minutit (Detsember). Kogukestvus 1h 5min. Huvitav on see, et mulle meeldisidki kõige rohkem pikemad lood. Aga üldiselt on kõik lood puhas kuld. Suurim rõhk on sõnadel ja paljudel ei mängigi taustaks ühtegi pilli. Kes on varem mõnda kuulnud siis teab, mida sõnadest oodata:
  • kas sa kujutad ette kuidas minu sitt haiseb - "Minu sitt";
  • tauno pildistab kaminapuid - "Tauno pildistab";
  • ma hakkan tüütuks muutuma sest tahan nikku - "Tahan".
Lood elust enesest, kas pole.

Enda lemmikud olid muuhulgas Detsember, Bensiin ei põle, Tore on oodata, Põgenev poiss, Tuubi, Võta isiklikult, Põhjapalve jne. Nagu ennist ütlesin, et pikemad lood meeldisid veidi rohkem. Ja mis olid ka laulu moodi. Pehk laulab hästi. Lüürika oli kenasti ära trükitud. Plaadi ümbris on üldse kena välimusega. Helikvaliteet on kõikuv, aga see pole oluline. Mis aga kurvastas, et plaadil polnud Orelipoisi vast kõige tuntumat lugu Minu pruut. Miks küll? Teiseks oleks kaubanduslikult efektiivsem olnud plaati müüa 99 krooniga. Praegune hind on olenevalt poest 199 ehk 2 krooni ühe laulu eest, mis on tegelikult ka väga hea diil.

http://www.myspace.com/orelipoiss
http://pehk.blogspot.com/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar