laupäev, 2. veebruar 2008

Filmidest ja Muusikast @ WordPress



Ei mul pole plaanis WordPressi üle kolida. Aga ükspäev, täpsemalt 23. jaanuar registreerisin end huvi pärast seal ära. Blogspoti registreerimise kuupäev oli mul täiesti juhuslikult 23. juuli ehk täpselt 6 kuud varem. Talk about coincidence, 23 jälitab mind...

Oli mitu korda probleem, et kuna mul polnud wordpress kontot siis jäi kuskile jälle kommentaar kirjutamata, mis oli üheks põhjuseks. Põhiliselt siiski puhtalt huvi pärast. Täna uurisin natukene põhjalikumalt wordpressi võimalusi. Esmamulje on väga hea. Esimese asjana tahtsin sinna kõik oma blogger postitused importida. See oli ikka hämmastavalt lihtne operatsioon. Tuli vaid sisse logida blogspoti ehk ennast autoriseerida ning pärast seda ainult ühte nuppu vajutada, mis kõik töö minu eest ära tegi. Kogu tegevuse peale ei läinud vist ühte minutitki! Kõik senised 147 postitust, kommentaarid ja pildid on nüüd seal olemas. Backup tehtud. Blogspot jääb siiski edasi mu põhiliseks blogiks.

http://filmsmusic.wordpress.com/

3 kommentaari:

  1. PS Just hiljuti alustas üks sõber blogi pidamist. Teemaks: Filmid, sport ja muusika
    http://filmsportmuusika.blogspot.com/

    Link on ka paremal.

    VastaKustuta
  2. Backup´i tegemine on kiiduväärt, kuid kas see mitte otsingusõnaga tulemisi hajutama ei hakka?

    VastaKustuta
  3. Ma eeldan, et saan privaatseks WordPressi teha.

    VastaKustuta