neljapäev, 12. märts 2009

Yes Man

Nimetasin enne 5. märtsi kino-orgiat Yes Man'i (2008) kummaliseks ning vastavalt siis Revolutionary Road - hea ja Friday the 13th - halb. Nende kahe äärmuse vahele jääbki Jah Mees.

Mul on kohe pajatada üks teemaga haakuv koomiline seik, mis juhtus vahetult peale kinoskäiku. Õhtul kaubanduskeskuse sissekäigu lähedal pöördus üks onkel mu poole küsimusega: "Vabandust härra, kas eesti keelt räägite?", mille peale ma vastasin mõtlemata "Ei" ja kiirendasin sammu. Olin selleks hetkeks juba mõned sammud temast mööda astunud ja kuulsin selja tagant, kuidas ta siis hakkas mu vastust analüüsima... tegin seda mõttes isegi ja naersin omaette. Eks oli siililegi selge, et ta tahtis paar krooni "laenata". Tavaliselt kui suitsu küsitakse, siis tehakse kõigile mõistetav käemärk ja küsitakse otse. Ükspäev peatas mind suvaline mööduja ja küsis midagi Jumala kohta. Peatusin korraks, ütlesin et mul on kiire (olin loengusse hiljaks jäämas) ja tõttasin sama targalt edasi.

Kas peaksin nüüd filmist õppust võtma ja edaspidi kõikidele taolistele küsimustele ja ettepanekutele "Jah" vastama? Õnneks mitte. Aimasin muuseas Terence Stamp'i mängitud Jah-guuru pettuse kohe alguses ära. Tänapäeva filmid on nii ettearvatavad.

YESS!

Olen siin blogis tõesti nii mõnelgi korral Zooey Deschanel'i näitlemise vastu viha valanud, kuid kui nüüd päris ausalt öelda, siis sellesse filmi ta sobis. Tema kontsert ja laulmine oli täielik highlight ja lausa nii mõjuv, et tegi südame soojaks. Pange ta laulma ja mina armun. Vaata She & Him. P.S. ma lausa ootan temalt filmi (500) Days of Summer (2009).

Põhiline magnet vaatamiseks oli Rhys Darby, keda fännan seriaalist The Flight of the Conchords, kus ta mängib bändi mänedžeri. Yes Man's ei antud talle kahjuks eriti palju mänguruumi, kuid tuleb olla tänulik, et tema nägu tuntust kogub. Juhuste kokkulangevuste korral võib tast saada kõvem naljamees, kui Jim Carrey kunagi oli. Tegelikult mitte, aga unistada võib. Carrey on lihtsalt vanaks jäänud.
6/10

Blogijate hinded on seinast seina:
Fletchu - 1/10
Paawo - 4/10
Kalver - täitsa viisakas
Xipe - 7/10
LiveForThis - 7/10
Spellbound - 7/10
MillWauke Moviez - 10/10

awwww

Andke talle palun rohkem filme! Ja paremaid.

Täitsa naljakas koht oli.

See ka, kuid mitte nii naljakas kui eelmine.


Parim!

8 kommentaari:

  1. See ülemus oli jah filmi parim kuju. Eriti tema Harry Potteri ja 300 teemaõhtud.

    VastaKustuta
  2. We are SPARTA!
    Meenus veel üks hea koht temaga seal intervjuul, kui ta tahtis oma bossiga rusikaid kokku lüüa. Classic.

    VastaKustuta
  3. Kus siis filmis eesti keelt räägitakse? IMDb's on filmis kõneldavate keelde nimistus küll märgitud.

    VastaKustuta
  4. hmm Korea keelt ta õppis, eesti keelt tõesti ei mäleta...

    VastaKustuta
  5. Ma mõtlesin arvustuse tarbeks ja eksperimendi mõttes ka ühe päeva kõigele 'jah' öelda, aga ei viicinud.

    VastaKustuta
  6. Üks koomiks filmist ajendatuna, kuidas see "Jah" süsteem iga kord ei toimi...

    Lisasin lõppu "Sweet Ballad" video ja kuulan teisi Zooey laule filmist. Kuulake millised sõnad! Love it (her).

    VastaKustuta
  7. haha ja vaadake, mis näo ta teeb video lõpus 2:49
    Nii nunnu :D

    VastaKustuta
  8. ahjaa upitasin nende fantastiliste laulude pärast hinde 5-lt 6-le.

    VastaKustuta