reede, 6. märts 2009

Hunger - filmiblogijad soovitavad

Kahe erandiga... Ülipikal pildil on kõikide blogijate blog.tr.ee postitused - kliki suuremaks. Selleks tuli kasutada muidugi oma osavat Photoshopi skilli. Hunger (2008) tegi ühise vaatamise ülekaaluka rekordi, millest kirjutas 12 blogijat! + 1 varasem arvamus. Eelmine rekord oli 13 Tzameti: 9 + 1.

Keskmine hinne: 7,333 - kõva rekord.
Olin ise 7-8 vahel ja otsustasin lõpuks kõrgema kasuks. Veel selline statistika, et praeguseks on kõiki kolme filmi vaadanud 5 kodanikku. Järgmine kord liitub äkki taas Gang-pae, Xipe või veel keegi...
19. märtsil kell 23:00 on Dellamorte Dellamore (1994) - pakkujaks Paranoiadisco.

Parim pilt seekord Lizzahy'lt. See on nagu Joonistajad koos blogis, kus pildi autorid mõnikord näitavad, kuidas lõpptulemuseni jõuti. Kirjutan samuti filmide vaatamise ajal märksõnu ülesse, ainsaks erinevuseks et Notepadi. :)

6 kommentaari:

  1. Ma tänan, ma tänan : D
    Notepadi kasutamine on kahtlemata rohelisem ettevõtmine, järgmine kord katsun isegi seda rakendada.
    See nimekiri kõikide nende thumbnailidega paneb mind pead murdma, mis kapriisid minu blogil on, et sinna ette kunagi pilt ei ilmu. See selleks. Tore ettevõtmine igatahes : )

    VastaKustuta
  2. Ma olen terve oma elu jooksul vaid kord filmi vaadates märksõnu ( kokku sai 3 sõna, millest üks oli OST ) kirjutanud, tundus hea idee olevat aga juba järgmisel õhtul oli ununenud uuesti pliiats haarata.

    VastaKustuta
  3. Märksõnade teema on viimasel ajal tulnud nende võlgadega seoses. Harva satun kohe peale vaatamist kirjutama ja hiljem tulevad kasuks meenutamisel. Mul on näiteks siiani alles eelmise aasta PÖFFi filmide märksõnad. Pole veel alla andnud ja loodan neist ühel heal päeval kirjutada.
    Blogimise algusaegadel olin palju tragim ja kirjutasin alati kohe peale vaatamist, siis sai ilma.

    VastaKustuta
  4. Seoses märksõnadega kipub mind viimasel ajal häirima ,et pidevalt tuleb keset filmi pähe mõte stiilis oh sellest kirjutan postis või see oli hea koht peab pildi võtma. Segab kuidagi vaatamist.

    VastaKustuta
  5. Ülilahe päis sul hetkel! Kust said? :)

    VastaKustuta
  6. Ise joonistasin! :) Tegelikult http://www.justinreedart.com/
    Eelmine oli samuti sealt, järgmine ja ülejärgmine ka arvatavasti.

    VastaKustuta