pühapäev, 29. mai 2011

Handsome Furs - Sound Kapital


Olen päris mitmeid bände avastanud nõnda, et nad annavad Eestis kontserti, kuhu ma ei saa minna ja siis kuulan ehku peale nende albumeid. Kindlasti parim selline avastus on olnud just Kanada electro duo (abielupaar) Handsome Furs, kui nad esinesid meil 2009 Odessa Pop'l ning ma tollal nende kahest albumist ülisuurde vaimustusse sattusin. Näiteks ütleb mu tark Last.fm, et olen kuulanud Face Control (2009) albumilt lugusid 390 korda (kolmandal kohal) ja üldarvestuses on bänd tublil 7. kohal.

Eelmine nädal jättis mul süda ühe löögi vahele, kui nägin, et nende uus album Sound Kapital on lekkinud. Teine südamelöök jäi vahele, kui nägin kaanepilti... Hetkel mahub album mul kindlasti aasta top 3 hulka.

Kahjuks pole mu lemmikloost Serve the People head kvaliteeti veel saadaval, aga see live annab ka head aimu. Järgmine kord, kui nad siia satuvad, olen juba ise seal esireas.



What About Us


Repatriated


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar