reede, 23. juuli 2010

Filmidest ja Muusikast on 3-aastane


Kolm on kohtu seadus eks? Blogi sündis 23. juulil 2007 ja nüüd 3 aastat hiljem oleks igati sobilik juhe lõplikult seinast välja tõmmata ning piinad lõpetada, AGA esialgse plaani kohaselt jätkan siiski kuu kokkuvõtete tegemist. Teen neid ju ennekõike endale, et oleks hea hiljem meenutada. Lugeda pole siin juba tükk aega suurt midagi ja ma ei peagi end tegelikult enam blogijaks, kuid sellele vaatamata pole mind unustatud. awww

Pärast eelmist sünnipäeva on toimunud 2 märkimisväärset sündmust. 2009. augustil nõustus Jolt tulema kaasautoriks ja siis tundus blogi tulevik olevat suhteliselt helge. Ligemale aasta aega hiljem on kamraadi kontol 7 arvustust, mis on huvitaval kombel sama palju kui mul sama ajaga... OK, mul on 1 arvustus rohkem, lisaks igakuised kokkuvõtted ja muud pahna, kuid fakt on see, et ma pole olnud parim eeskuju.

Teine verstapost oli filmiblogijate kokkutulek, millele tahetakse sel aastal ka järg vorpida. Hoian ise regulaarselt filmiblogidel silma peal, kuid loen väheseid postitusi otsast lõpuni. Pigem jälgin seda, mis filme keegi parasjagu vaatab. Uusi blogisid tuleb ka muudkui aga juurde... köhh http://filmipood.wordpress.com/ köhh



Korrutan nüüd nagu katkine grammofon, et keda huvitavad mu tegemised või arvamused, siis suunduge Twitter'sse. Pean muidugi mainima, et ma EI kirjuta igast vaadatud filmist. Osaliselt tuleb see vanast heast laiskusest, kuid üldjuhul mul lihtsalt pole midagi uut filmi kohta öelda ja kuna hindeid saab kuu kokkuvõtetes nagunii näha, siis ei näe mõtet. Pealegi ma "spämmin" seal juba niigi palju...

Tean, et paljud vihkavad südamest Twitter't, kuid mulle see sobib. Vestlesin näiteks põgusalt näitlejaga Stephen Tobolowsky filmist Detsembrikuumus ning soovitasin talle Sügisballi ja Püha Tõnu kiusamist.



Tegutsen loomulikult edasi ka Filmiveebis, mille uudiste jaoks on samuti oma Twitter'i konto. Mängumaania blogi, mis tähistas 1. juulil esimest sünnipäeva, tegutseb vaikselt edasi suuresti tänu blogijale ruut. P.S. Minu lemmik blogi on hetkel see.

Muutsin vahepeal blogi välimust (koledamaks?), aga kuna siin keegi nagunii ei käi, siis pole vist vahet. Ja sellise "positiivse" mõttega võikski lõpetada. Kes teab, mis siin aasta pärast toimub...



6 kommentaari:

  1. Palju õnne siis blogi sünnipäeva puhul!
    Kahju, et sa enam filmiarvustusi ei viitsi kirjutada. Kunagi tegid sa neid mitu tükki nädalas. Vähemalt Filmiveebi sa ei unusta :)

    VastaKustuta
  2. Tänud.
    Praegu imestangi, kuidas ma vanasti ikka viitsisin nii palju kirjutada... 2007-2008 vaatasin kindlasti vähem filme ka, kui nüüd viimasel kahel aastal, et siis oli aega nagu rohkem.
    Hetkel kirjutan Filmipoe blogisse mõned tekstid, et võid seal silma peal hoida. Ma ei hakka neid siia copy'ma.

    VastaKustuta
  3. Kurb, väääga kurb...
    Ma olen ikka see lootusetu optimist, kes nädala jooksul korra käis lootusrikkalt uudistamas, et ÄKKI...
    Eks siis tuleb twitteriga leppida!

    VastaKustuta
  4. Ma muidugi ei välista, et mõnest filmist või seriaalist siingi pikemalt kirjutan, et eks näha ole.

    VastaKustuta
  5. "
    Tean, et paljud vihkavad südamest Twitter't, kuid mulle see sobib. Vestlesin näiteks põgusalt näitlejaga Stephen Tobolowsky filmist Detsembrikuumus ning soovitasin talle Sügisballi ja Püha Tõnu kiusamist."

    Siis on su Twitterdamine küll juba kuhjaga ära tasunud, said ikkagi rääkida neti teel vanamehepässiga kes mängis Beethoven 6-ndas kõrvalosa. Kadedaks võttev tase!

    VastaKustuta