laupäev, 15. august 2009

Filmidest ja Muusikast sai kaasautori


Pärast kahenädalast pausi tuleb nüüd üks uudis ja loodetavasti andestate pikema eemaloleku. Ühel ööl tegin MSN's fueled by beer ettepaneku Filmiveebi kasutajale Jolt, et ta hakkaks mu blogi kaasautoriks. Nimelt on Jolt üks vähestest foorumi kasutajatest, kellel EI ole blogi, kuigi olen talle seda mitmel korral soovitanud. Mulle on alati meeldinud tema arvamused filmidest ja suhtlen temaga praktiliselt iga päev. Justnimelt Jolt'i käest olengi saanud laenuks seriaale nagu "Arrested Development", "Twin Peaks", "Veronica Mars", "How I Met Your Mother" jpt. Kusjuures eile käisime District 9 vaatamas koos Forza, Fletchu ja Kaidoga (Filmiveebi admin).

Long story short - tal on hetkel Diplomitööga kiire-kiire, kuid millalgi sügisest lubas asjale pühenduda. Mina oleksin rahul isegi siis, kui valmiks 1 arvustus kuus. Ei saa ju palju nõuda arvestades, kui vähe ise viimasel ajal kirjutan. Pealegi erinevalt minust käib ta tööl...

Võite uurida Jolt'i 2009 filmipäevikut. Meil on muuseas küllaltki sarnane muusikamaitse, aga seda polegi veel jõudnud arutada, kas ta ka muusikast kirjutada tahaks... Ühtlasi on ta hakanud usinaks koomiksite lugejaks/kogujaks ja võiks äkki neidki põgusalt tutvustada. Ma laenasin talt nt. Scott Pilgrim'i 5 raamatut - ülihead.

Ahjaa edaspidi peate siis postituste alt vaatama, kes on autoriks (Jolt'i blogger profiil). Ühesõnaga eks elu näitab, mis saama hakkab. Let's blog!

10 kommentaari:

  1. Mul meenus nüüd, et sügisel peaksin enda Diplomitööga alustama :P

    VastaKustuta
  2. Ehk siis ongi see nüüdsest Jolti blog, sest sina ju ei kirjuta.

    VastaKustuta
  3. @ Ralf : Blogi sisu järgi seda ei ütleks veel, sest kõik lingid alates Twitterist või ka Filmipäevikust viitavad Sopranole.

    VastaKustuta
  4. Jolt pole veel jah oma kätt valgeks saanud. Mul on hetkel 616 postitusega väike edumaa... Samuti pole Jolt säutsuja, kuigi olen talle ka seda korduvalt soovitanud.

    Mõtlen, mida teha terve selle parempoolse tulbaga, kus hetkel on Me, Myself & Soprano. Kas lisada nt. hetkel kinos olevate filmide rubriiki lihtsalt Jolt'i hinded filmidele vms... Igatahes küll need pisiasjad paika loksuvad.

    VastaKustuta
  5. Tervitused ning nii ohtralt kära on veidi meelitav, kuid peaasjalikult hirmutav. Eriti seepärast, et ma pole veel halligi kirjutanud. Soprano loob nagu mingeid ootusi ja värk, laob sama ebarealistlikke komplimente nagu The Happening'le. Kui asjast asja peaks saama tõmbab juba esimest arvustust kirjutades näppu krambi ja siis jääbki kõik vaid ilusaks jutuks. Hehe.

    Edaspidi aga... loodetavasti jõuab mõned filmiarvustused kirjutada, koomiksitest võiks ka jõudumööda ülevaadet anda (seda enam, et Trash teeb toda tööd peaagu üksinda) ja mingi kolmas rubriik oli ka mõtteks. Muusikast tean ma vähe, ise avastan harva miskit. Niisiis, see jäägu oskajate pärusmaaks.

    VastaKustuta
  6. Welcome to The Bob Loblaw Law Blog!

    VastaKustuta