esmaspäev, 31. detsember 2007

Spaghetti Western Collection


Olen nüüd juba mõnda aega selle suurepärase kogumiku omanik. Tegelikult pole ma ühtegi filmi sealt varem näinud! Vesternit nägin detsembris kahel korral, et detsembri võib ristida siiski vesterni kuuks. Kogu selle paki vaatamiseks peab võtma ühe korraliku päeva, siis kirjutan pikemalt, järgmine aasta. Sain päris odavalt 350.-
Täiendasin oma algset DVD kogu. 2007 oli minu jaoks suur DVD ostmise aasta: 27 filmi ja üks muusika DVD.

8 kommentaari:

  1. The Good, The Bad & The Ugly on kohe väga hea. Isegi mulle, kes ma vesterneid eriti ei salli. Topnotch muusika ka veel taustaks.

    Ilusat uut aastat samuti!

    VastaKustuta
  2. Sulle ikka uusi ja ka vanu muusika avastusi!

    Enda aasta on alanud keskmiselt. Ühe eksami kukkusin läbi, teise sain läbi. :)

    VastaKustuta
  3. Tere siis Soprano, tegin ka endale blogi lõpuks, hetkel maas miskipärast.

    Suht vinge kogumiks jah, hau pakkus mulle ka, aga kuna mul on põhituum sealt olemas, siis ei hakanud ostma.

    Su cowbelli nali on ka suht koom :D

    VastaKustuta
  4. Hei Forza! Nägin jah su uut blogi. Jõudu selles! :)
    Täiesti uskumatu, aga see Spaghetti Collection on mul siiani vaatamata! Üritan selle ajanatukese leida üpris varsti.

    This post needs more cowbell

    VastaKustuta
  5. Vaata jah ära, kui aega saad. Ma ei saa üldse aru, kuidas sa jõuad korraga kahte blogi enam-vähem pidada. Ei tea, kuidas saab olla asjatundja nii muusikas kui filmides.

    Jõudu sulle edaspidiseks...

    VastaKustuta
  6. kuule Forza_____äkki lisad veel mingi 50 filmi oma lemmikfilmide listi___________________saaks siis äkki täpsemalt aru__mis su lemmikfilm on____või kes sa selline oled_____________________________irw.

    VastaKustuta
  7. Ee, mida sa ajad. Mul on TOP-10 seal üleval. Filminimekirja all on minu DVD-d. Comprendo?

    Ja ma arvan, et kui sa midagi kindlat väidaksid, ei oleks sa anonüümne..

    VastaKustuta
  8. Ära tee anonüümsest välja, he's cool :D Parem harju varakult temaga, tuleb varsti su blogisse ka kolli mängima.
    Aga ta võis mõelda su profiili all olevaid filme.

    VastaKustuta